Про DOC JOHNSON

культовий американський бренд продуктів для задоволення, заснований у 1976 році.

Doc Johnson розробив і випустив деякі з найбільш новаторських продуктів на ринку, зокрема Rabbit and the Pocket Rocket, і компанія продовжує піднімати планку, отримавши нагороди. такі інновації, як TRYST Multi Erogenous Silicone Massager і велика лінійка гладильників Main Squeeze. Майже п’ятдесят років з моменту заснування Doc Johnson все ще має штаб-квартиру в США і виробляє багато найякісніших і добре розроблених продуктів на ринку.

2: Док Джонсон отримав нагороду Industry Awards

Після року кардинальних партнерств, анонсів і нових випусків Doc Johnson із захватом повідомляє про численні перемоги в цьому сезоні нагород, серед яких деякі з найпрестижніших:

- XBIZ Pleasure Product Company of the Year - Повний асортимент

- Sign Magazine Керівник року - Overseas - Scott Watkins

- Sign Magazine Best LGBTQI+ Line - Signature Dolls Transgirls

Доку Джонсону ці нагороди не чужі. Вона отримала нагороду XBIZ Pleasure Product Company of the Year у 2020, 2018 та 2017 роках.

Скотт Воткінс, віце-президент із продажів і маркетингу компанії Doc Johnson, також отримав неабияку частку перемог у галузі. Ця нагорода журналу Sign ідеально підходить до його двох попередніх нагород XBIZ Exec Awards – перемоги старшого керівництва.

«Я все ще думаю про всю любов, яку я отримав у цьому сезоні нагород», — сказав Воткінс. «Особисто я дуже вдячний цій честі та хочу сказати, що я вдячний за багато років, які я провів у цій галузі, працюючи разом із чудовими людьми всередині та за межами моєї компанії».

Doc Johnson особливо пишається перемогою своєї нової лінії: Signature Dolls. Signature Dolls поки що складається з двох продуктів: повністю точних лялькових торсів Лени Мун і Наталі Марс у натуральну величину. І Лена, і Наталі були сформовані від шиї до стегна в кампусі Doc Johnson, а їхні вироби виготовлені вручну з ABS та ULTRASKYN, для неперевершеного відчуття, і мають півень подвійної щільності, проникливу попу та груди, які ідеально стискаються.

«Ці фірмові ляльки Transgirl представляють собою місяці роботи, і я не можу пишатися тим, як вони вийшли», — сказала Шеріл Хансліп, директор із розробки продуктів Doc Johnson. «Вони такі реалістичні; на ринку немає нічого схожого на них, і реакція промисловості та загального ринку довела, що час, витрачений на те, щоб зробити їх правильними, вартий того».